en vanlig dag på jobbet..

helt otroligt va lite droger kan få folk och annat löst folk att jobba i hop och till och med spela familjespel mitt i natten..

Det blev visst fel men ändå rätt och ack så bra

Jag klev på tåget en dag, tog en öl och det spårade ur.. Alltså inte tåget utan min permisson. Permission från ett 20månaders fängelsstraff! Hade lite problem att hitta min plats så jag sprang runt på tåget tills jag sprang på en man och han bjöd på en öl. Försökte senare få med mig han till Huså men det är en annan historia. Gick till restaurangvagnen och lyckades hitta ett gäng "Audimänniskor".. Jag skulle gå genom dörren och fick höra "stäng dörren".. Vart misstagen för en annan person men allt slutade i fylla och jag var Antabusröd hela jag.. Hur som helst så släppte antabusen och fyllan kvarstod.. Nu tre veckor senare sitter jag påtänd i skogen på internettjack och resan till denna bloggstart denna kväll är fylld av otroligt skeva och spännande, händelserika historier och händelser med bland annat LSD en tokig brud från Jämtland som är helt skev och mycket MYCKET myyyyyyyycket mer! Tillbaka till tåget.. Där hände de inte så mycket mer.. Klev av tåget, fick ritalinfrukost hemma hos K & S. Därefter begav jag mig iväg för att ta farväl och senare säga hej. Kvällen kom, vännerna, spriten och det bättre humöret dök upp. Permissionen led mot sitt slut och när tanken slog mig att jag redan missat en påskrivning hos Polisväsendet, biljetten var vem vet vart och fyllan satt kvar så det vart det bara ett att göra på.. Krita tjack och kliva på!...
"Detta händer i nästa inlägg"
En kompis får ett speciellt uppvaknande.


RSS 2.0