glad jävla påsk

Oj vilken jobbig påsk.. magsår,sönder frätt näsa och brustet hjärta.. ja jag har blivit sårad av min "kompis"..
som en jävla tur hade kompisen på byn handlat internetkrut(viktigt att skriva tycker invandraren) och de gjorde ju allt mycke lättare,men de visste jag ju inte när jag lånade 258:an och drogkrut ut i skogarna. Fick me mej rolf(som egentligen heter nåt annat,men han brukar visa organet för en tjej) vi tog oss i vilket fall fram och fyllsomnade,vaknade upp av en ljuv telesignal som bara inbjöd till ett drog race.. Nu för stunden e vi kvar i byn med lika trasigt hjärta,bakfull och olycklig,men vi siktar på nåt i fest väg och hoppas på ny kärlek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0