Hallå alla

Nu har de blivit torsdag och jag har inte skrivit på ett tag,sorry men de e inte så lätt att uppdatera utan fantsi..
Min vecka har varit lugn tack vare nära och kära och polisen lyser i sin frånvaro(tack å lov). dom börjar knappa in så det gäller att ligga steget före. nog om dom asen,har börjat ta det lungt och försöker göra någolunda nyktra saker men de suger,ska bara mixtra med min hjärna på helgerna och hålla de så. de kanske blir en trist blogg men jag måste försöka i alla fall. MEN.. de kommer alltid ett men,min helg börjar på torsdagar och de e ju de nu.. =) har träffat en god vän som hade internet rök så nu ere igång igen... hoppas ni har överseende om jag inte skriver på ett tag.. trafikstockning å nageltrång hoppas ni har långkallsong. kram

Kommentarer
Postat av: Åsa

puss

2012-06-22 @ 02:23:18
URL: http://missosd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0