hej igen..

efter en tung dag med mycket sökande efter address till denna underabara blogg. När jag nu skriver förstår ni säkert att mitt liv ser ut som vanligt.Drogat halv full och skit snygg.. kan inte bli bättre för dom pengarna.
min kväll och natt har bestått av goda vänner grillat kött och öl och goda tjacksnappsar av kaliber och rang.. munlädret har smörjts och vännerna avtagit (deras vilja att fly blev för stor men jag lyckas fånga 2) nog om dom, nu vill jag berätta mer om mig själv. eftersom jag e så bra på de mästa och är gudsgåva till kvinnorna valde jag att strandsätta mig några ynka mil från bebyggelsen. hur jag än sitter och bor mår jag bra med mig själv när jag e påtänd och lycklig. i många år har jag varit sveriges mäst eftertraktade ungkarl. jag har spridit min säd som mig bör. det finns dock några osläckta kvinnosköten kvar. men jag söker och den som söker skall dock finna sa min far. bra man med stora byxer och litet hjärta. glad i sprit var han, men han bodde fint. de innerbär alltså att jag hadde en bra uppväxt utan droger och piller och mitt rum var alltid ny städat. men jag trivdes ej med de så jag flytta där ifrån så jag bodde hos en vän. Fan vad de var skönt att få skeva loss igen. nu måste jag dra mig tillbaka för sekriterare för dagen börjar få tjacknojjan. hoppas ni har över seende för detta för han är bara 22.

ta de lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0